FRÅ NISKO: Delegasjonen frå Nisko fekk t-skjorter med Bø auto-logo i gåve sist gong dei besøkte Midt-Telemark. Nå skal dei på Norsk Eplefest. Privat På det tredje besøket blir det eplefest Publisert fredag 22. september 2023 - 21:00 Sist oppdatert fredag 22. september 2023 - 21:00 arkiv kultur nyheit