Meining: 

ENGASJERT: Anne Ripegutu frå Nordagutu.

– Å jobbe for region­tog er ikkje noko nytt, men veldig kjærkome

Publisert Sist oppdatert

Eit betre jernbanetilbod er viktig for vår region. Skal vi oppretthalde Midt-Telemark som viktig bustadkommune, er arbeidsplassar heilt sentralt og her kjem jernbanen inn. Vi veit at mulegheiter for arbeid vil auke betydeleg i retning Kongsberg og Oslo.

Tal på stopp

Kampen for å få tilbake dei stoppa vi har mist, er prioritet nummer ein. Svært viktige stopp er fjerna, noko som i stor grad reduserer bruken av tog her på Nordagutu. 

Det skaper ein usikkerheit som fører til at ein tek bilen i staden for å satse på offentlege kommunikasjonmiddel.

Regiontog 

Vi veit at regiontog-tanken ikkje er ny, men når den no blir jobba vidare med, så er det kjærkome! Det vil bli hyppigare avgangar morgon og ettermiddag (i første omgang), noko som er avgjerande viktig for pendlarane. 

Vi tenkjer at ei kvar satsing på jernbane, vil styrke bruken av jernbanetilbodet og gjere kommunen vår meir attraktiv å bu i. 

Etter mitt syn er det ingen motsetnad mellom kampen for å få tilbake togstoppa og satsing på regiontog. Ein kan heller seie at det styrker kvarandre! 

Ein kommune som jobbar aktivt for jernbanetilbodet, både på den eine og andre måten, synleggjer ein vilje og ein kraft til å utnytte dei samfunnsverdiane som allereie ligg i det jernbanenettet vi har.

Når vi no veit at auka bruk av jernbane er ein miljøfaktor som blir vektlagt, forsterkar det viktigheita av at Midt-Telemark kommune er ei drivkraft i så måte, og burde vere eit førebilete for andre kommunar.

Regiontoget har den fordelen at det stoppar på fleire stasjonar enn det Sørtoget gjer og har gjort på mange år. Planen er stopp på Gvarv og Hjuksebø i tillegg til Nordagutu og Bø. Stoppestad på Gvarv ville kunne fange opp pendlarar/reisande frå Ulefoss (Nome) og Hjuksebø reisande frå Notodden.

Innbakt i jernbanesatsinga er å sørgje for korrespondanse mellom Bratsbergbanen og Sørtoget/regiontoget.

Bekymring 

Ordførarane i Nome og Drangedal ser med bekymring på at Midt-Telemark har fleire ballar i lufta når det gjeld jernbane. Deira bekymring er forståeleg, men er den reell? 

Kampen for å få tilbake dei stoppa vi miste, er framleis prioritet nummer ein! Ordførar Siri B. Dyrland har jobba iherdig med denne saka og fortener stor honnør for det.

Mulegheiter

Innanfor entreprenørskap gjeld mantraet: «Sjå moglegheitene, ikkje avgrensingane!» Det gjeld i høgste grad i denne saka.

Dette meiningsinnlegget er omsett til nynorsk ved hjelp av KI.

Powered by Labrador CMS